środa, 9 grudnia 2015

Smok

Dziś kolejny smoczek! Mam nadzieje ze będzie się Wam podobał :3

,,Przygody Tomka Sawyer'a"

Heeeeeeeejjjjjjjj♥♥

Wiem... Znowu zaniedbałam bloga. Nie wpisywałam przez...bardzo długo! Naprawdę jak będą ferie będę wpisywała codziennie posty! Obiecuje! Niestety mamy w szkole nawałnice kartkówek, testów, nie testów... WSZYSTKIEEEEGO mam tonę (zwłaszcza nauki i zadania) Przez miesiąc narysowałam jedynie... konia... i tyle...  Więc dzisiaj będzie opis książki.

Przygody Tomka Sawyer'a

Książka opowiada o pewnym chłopcu, który jest biedny ale bardzo zabawny. Tomek nie miał rodziców, zgineli w wypadku lecz wychowywała go ciotka Polcia. Tomek mieszkał u niej razem ze swoim bratem - Sid'em (jak z Epoki Lodowcowej! XDDD). Tomek po pewnym czasie zakochał się w Becky... Ale to naprawdę dłuuuuuuga historia. Tomek razem z Joe'm i Huck'iem bawili się w piratów. To niby nic złego ale... popłyneli na tratwach na opuszczoną wyspę. Ciotka Polcia zwołała zebranie. Mama Joe'go przyszła do domu ciotki (Ojciec Hucka nie mógł przyjść bo był pijakiem - tak było w książce :P ). Rozmawiały że to bradzo rozrabiające dzieci ale sprytne... W końcu nie było ich tak długo że zrobiono ich pogrzeb. Tomek, jak zwykle postanowił zrobić psikusa... Wszedł do kościoła w którym odbywało się nabożeństwo. Wszyscy zrobili wielkie oczy... 
To na dzisiaj tyle :*


środa, 28 października 2015

Informacja

                                Heyyy :c
Dziś nietypowy wpis. Nie zaglądałam na bloga bardzo długi czas... I... musiałam przypadkowo usunąć zdjęcia z Google plus bo nie mogę tam znaleźć zdjęć od początku bloga! Nawet tła nie było! Wiec wszystkie dosłownie wszystkie zdjęcia są zrobione z telefonu. Komputer w naprawie jak pisałam w poprzednim poście (nie spodziewajcie się normalnego zdjęcia szybko). Więc... tapety nie zmienię bo się (chyba) nie da... zdjęcia rysunków są na moim dywanie :C ni na to nie poradzę XD

wtorek, 27 października 2015

Jednorozek

Cześć,
Komputer znów w serwisie... no trudno... Y^Y
Teraz pokaże (niestety chyba nie da się skanować do telefonu) Wam... jednorożka (po co to napisałam przecież jest napisane w tytule XD) !!!
P.S. fajna podłoga?  xD

niedziela, 20 września 2015

Lichotek i CzarnoKsieznik

Cześć☻,
Już mam komputer więc kolejny opis książki (wreszcieee). Czytałam niedawno książkę ,,Lichotek i CzarnoKsiężnik" jest... dość dziwna.

Lichotek, ma 9 lat i mieszka u CzarnoKsiężnika (jeszcze o tym nie wie), który nazywa się Bazyli Deptacz. Bazyli jest prawnym opiekunem Lichotka dlatego że jego rodzice nie żyją bo zabił ich wąż. Lichotek nie chodził do szkoły, nie miał żadnych przyjaciół, nikogo nie znał oprócz Bazylego, bo mieszkał na ulicy na której już wszyscy dawno sie wyprowadzili. Najbardziej denerwowało Lichotka to że nigdy nie było słońca. Zawsze padał deszcz z chmury która była nad ich domem. Zawsze. Bazyli też się zaczął nudzić więc uruchomił swoją kolejke elektryczną. Lichotek bardzo chciał nią pojeździć ale jak wiadomo Bazyli nigdy niczym się nie podzieli (a jednak domem się podzielił z Lichotkiem!). Pewnego dnia Lichotek chciał zrobić kawał Bazylemu. Wziął telefon i zadzwonił z drugiego pokoju do  Bazylego żeby poszedł do banku i się rozłączył. Bazyli chciał odzdzwonić ale Lichotek odłączył kabel do prądu telefonu stacjonarnego. Wystraszony Bazyli szybko pobiegł do banku, a uradowany Lichotek poszedł szybko na strych i zaczął się bawić kolejką. Lichotek tak uradowany zabawą nie usłyszał kroków Bazylego... I chuchnął na Lichotka i zmienił go w człowieczka wielkości karalucha... To dopiero początek historii Lichotka. 

poniedziałek, 14 września 2015

Zajac

Przepraszam was ze tak długo nie pisałam... Niestety zaczęła się szkoła i już na nic nie ma czasu :'( Ale jeszcze laptop mi się popsuł i nie mogłam nic na nim robić zresztą dalej jest w naprawie. Teraz pisze na telefonie. Niestety nie wrzuce opisu książki bo nie wygodnie jest pisać na telefonie ale dam zdjęcie rysunku  a jak będę miała komputer to 2 opisy książek.
Zdjęcie nie wyraźne niestety. Nigdy nie skanowałam nic na telefonie i nie wiem czy się da xD

piątek, 21 sierpnia 2015

Arab

                                                              Cześć☻
Dzisiaj pokaże wam zdjęcie mojego rysunku. Próbowałam narysować konia rasy Arabskiej ale nie wiem czymi wyszedł... Napiszecie?


Mi ten koń bardzo się podoba. Strasznie długo pracowałam nad oczami... 

czwartek, 20 sierpnia 2015

Kroniki Archeo

                                                              Hejoooo♥☻
Przez te wakacje naprawdę zapomniałam o blogu:( Chciałam wrzucić rysunek ale drukarka odmiawiała mi posłuszeństwa. Właściwie i tak teraz jest pora na opis książki. A i jeszcze jedno posty będę wpisywać w piątki. W piątki wieczorem tak około 16, 19. Wróćmy teraz do książki.

Kroniki Archeo to 3 tomy książek w których dzieci państwa Ostrowskich i Gardnerów odkrywają różne zabytki. Jednak nie jest to taka prosta sprawa...!

 Ania i Bartek Ostrowscy wstają do szkoły  budzone przez pannę Ofelię Łyczko (która ma bzika na punkcie odrobionych lekcji i czystych uszu) która opiekuje się dziećmi gdy rodzice Ani i Bartka wyjeżdżają (a zdarza się to bardzo często bo są archeologami). Ania i Bartek po wyjściu ze szkoły już obyślają plan jak uciec od pani Ofelli żeby nie myli uszu gdy nagle stoi przed nimi męszczyzna na pięknym białym koniu w zbroi rycerskiej. To był wujek Ani i Bartka wujek Ryszard (wszyscy na niego mówili Kasztelan, ale nie jest napisane dlaczego) i powiedział że dzieci jadą do Egiptu! 

wtorek, 28 lipca 2015

Niezwiadek

                                                                           Hej♥
Dzisiaj pokaże wam mój rysunek. To będzie niedźwiedź który trzyma w pysku rybę. Mi się bardzo podoba:). Wcale długo tego nie rysowałam, ale co chwile robiłam jakieś poprawki. Wiecie jak trudno narysować futro? Masakra... Dobra teraz pokaże wam ten rysunek.


czwartek, 16 lipca 2015

Pierwszy opis ksiazki na blogu:D

Hej,
Coś nie udawało mi się pisać co tydzień:/ Już na pewno  będę pisać w soboty i może trochę w inne dni:) 

W dzisiejszym poście chcę opowiedzieć o jednej z książek z serii ,,Kroniki Wojen Duszków" tj. o książce pod tytułem ,,Wojny Duszków". Opowiem tylko o jednej dlatego, że zdradziłabym wszystko co jest w tej serii.

poniedziałek, 6 lipca 2015

Moj pierwszy rysunkek na blogu

Hejoooo:) Dzisiaj pokaże wam mój rysunek. Takiego orła strasznie szybko się rysuje. Spróbujcie:D

I co podoba się wam? Napiszcie  komentarzach. Z góry dzięki:D

sobota, 4 lipca 2015

Poczatek

Cześć, mam na imię Kasia. W tym poście chciałabym opowiedzieć dlaczego ten blog ma akurat nazwę autobus nr 220 i o czym ten blog będzie. 


Mieszkam w jednej z  podkrakowskich wsi. Z Krakowem łączy mnie właśnie ... autobus. Ten Autobus ma numer 220 stąd nazwa bloga. 

Ten blog będzie przede wszystkim o książkach ale też o rysowaniu. Będę opisywać jakie książki baaaaardzo lubię czytać. Będę także wklejać rysunki które sama narysowałam. 

Posty będę wpisywać co tydzień, może trochę częściej w wakacje;)