poniedziałek, 25 stycznia 2016

Rayman

Hejka :)
Dzisiaj pokaże Wam rysunki które narysowałam, a są o... Rayman'ie. Nie wiem czy ktoś z Was go kojarzy... No ale mniejsza. Nie wiem czy zauważyliście (heh, ciekawe jak można nie zauważyć na takie gigantyczne zdjęcie uwagi :') ) ale mam... świetny nagłówek od mojej koleżanki :D. Te rysunki narysowałam u dziadków i Selena niezbyt mi wyszła xd. Dobra! Dosyć gadania!!! Przechodzimy do rysunków: (napiszcie co jeszcze narysować z góry thx :D) P.S. fajny szablon?

czwartek, 14 stycznia 2016

Przepraszam...

                       Hejka... 
Wiem... Post był BARDZO dawno. Zaniedbywałam bloga... wiem... Przed świętami i przed wtorkiem w tym tygodniu była masa testów, kartkówek itp. to poprawienia. Ale od jutra... jest weekend, a po weekend'zie... FERRRRRRRRRRRIE ☻!!! Więc ja już narysowałam masę rysunków, czytam dużo książek więc być może będę wstawiała posty codziennie. Mam już nową drukarkę więc postaram się jak najszybciej zmienić te obrzydliwe zdjęcia z telefonu na blogu. Więc to na tyle... Dodałam ten post żebyście widzieli że ja żyję. Żyjeeeeee ♥♥♥