środa, 31 sierpnia 2016

Najładniejszy rysunek?!

Cześć ♥♥♥
   Naprawdę Wam dziękuję, za 3 obserwatorów :). Postanowiłam narysować coś pięknego... rozmyślałam nad tym godzinami. I w końcu wymyśliłam (oczywiście nie godzinami tylko dniami. HEH.). Jest to postać... hmmmm... nie wiem z jakiego anime, ponieważ sama to wymyśliłam. Ale jak jest taka postać to sorry, ale i tak nie odpatrzałam. Miałam parę pytań na e-mailu, pt.: "kiedy będzie Q&A....???" a więc odpowiedź jest taka że za niedługo. Jest mało pytań więc nie ma za bardzo po co tego robić.  No więc... tak... zapraszam gorąco do oglądnięcia Polecanych Postów. 




czwartek, 25 sierpnia 2016

Pytania? #0 (post organizacyjny)

Hejka,
  Dzisiaj piszę na telefonie więc nie będę mogła wyrównać tekstu i w ogóle... poprawię w komputerze jak wrócę do domu... no nie ważne xd.

piątek, 12 sierpnia 2016

Myszo-człowiek. Obróbka

Hejjj,
Narysowałam... hmm... myszo-człowieka? Jeśli można to tak nazwać xd. Nie wyszedł mi za ładnie... ale spróbowałam poeksperymentować. Obrobiłam go w popularnym programie graficznym (za darmo) GIMP'ie. I jedno i drugie nie wyszło ładnie ale cóż... Można powiedzieć że to moje pierwsze edytowane zdjęcie. 

czwartek, 11 sierpnia 2016

Pokemony powracają!

Hejka
Dzisiaj znowu pokemony. Mam wiadomość taką że za niedługo będzie recenzja książki. Narysowałam... Eevee'a. Widać jaki miałam dzień do rysowania. W 1 dzień narysowałam mu ogon i tył i łapy a w drugi głowę. Widać różnice... Okropną ;p. 

środa, 10 sierpnia 2016

Wilk

Hej,
Znacie może kolorowanki antystresowe? Jak nie tu macie: KLIK. Więc "próbowałam" ale tylko próbowałam to zrobić i nie za bardzo wyszło, ale sądzę że jak na 1 raz wyszło nawet, nawet (ładnie). xd. Potraktujcie te posty wrzucane codziennie jako nagrodę za to że nie będzie mnie przez tydzień. Dzięki wielkie za motywujące komentarze... Tu macie tego wilka :3

wtorek, 9 sierpnia 2016

Angela

Hej,
Myślę że większość z Was zna grę: ,,My Talking Angela". Ja jej nie mam ale... pomyślałam że na blogu nie ma żadnego kota to... narysuje ją. Oczywiście wyszła jak "zwykle" inaczej więc ma twarz a zwłaszcza usta... buzię... no nie wiem... xD jakąś taką jakby zjadła papryczkę chilli, ale już nie wnikajmy. Tutaj macie tego koteła. A i jeszcze jedno. Za tydzień wyjeżdżam na wakacje. Na 2 tygodnie więc prawdopodobnie (ale tylko prawdopodobnie) napiszę posty wcześniej i je opublikuję... w tym tygodniu. Publikowałabym co tydzień ale niestety jadę za granicę więc tak nie bardzo. No dobra macie kota: xd

sobota, 6 sierpnia 2016

Anime

Hejka,
Dość dawno... narysowałam pewną postać z anime... mam nadzieję że Wam się spodoba :) P.S.: mam takie pytanie. Jeśli ktoś wie, mega dziękuję, bo... nie umiem sobie z tym poradzić. Jak widzicie nie można pisać komentarzy przy wszystkich postach oprócz Squirtle. Nie wiem czy pod tym postem będzie ten sam problem... no cóż... jak ktoś wie dzięki z góry ♥♥♥ i przepraszam Was za te maziaki koło jej głowy... próbowałam wymazać ale brat mi ciastko położył ;-;

czwartek, 4 sierpnia 2016

Squirtle

Hej, ♥♥♥
Wczoraj blog przeszedł wieeeelką o ile nie ogromną transformację. Z Autobusu powstał Porysownik :). Narysowałam też Squirtl'a ale dziwnie wygląda... tak jak wszystko xd.

środa, 3 sierpnia 2016

Takie Halloweenowe ☺ (stary post)

Hej. 
   To ja, WOW. Stary post, chyba mój 2 na blogu, wtedy, kiedy mój blog nazywał się jeszcze Autobus nr 220. Post nie wiem dlaczego przekształcił się w wersję roboczą, chciałam go usunąć na dobre, ale jakoś mi żal... Teraz widać jak mój styl pisania się poprawił. Pfff, wcześniej wszędzie dawałam emotikonki. Pamiętam jak u mnie w szkole rządziły "IKS DEDEDEDEEDEDEDED". Fajnie że z tego wreszcie wyrosłam :)