sobota, 12 listopada 2016

Nieudane portrety #1

Hejka,
   Klaudia, z blogu Saga O Ludziach Lodu, zaproponowała mi narysowanie dziewczyny z kolorowymi włosami. Szczerze? Nie jestem dumna, czy nawet zachwycona tym rysunkiem. Są to moje pierwsze porterety... PFFF "portrety"? 
   Po 1. z wyobraźni. Nie umiem narysować czegoś, co mam w pobliżu. Nie wiem, chociażby kleju. Jakbym to narysowała, przypominałoby to radio, ale dobra.

Po 2. Wyglądają okropnie, nie "wyczułam" jeszcze moich kredek... 

Po 3. Przepraszam za skan, ale drukarka odmawia mi posłuszeństwa. 

   Tu macie moje jakże obrzydliwe """"""portrety""""""





   Wiem, muszę poćwiczyć nad oczami, włosami, ciałem i... WSZYSTKIM. To były rysunki zrobione na szybko. Rysunek z dziewczyną z niebieskimi włosami, narysowałam na matematyce, a z tęczowymi, na polskim. Moja przyjaciółka, Monika, rysuje prześlicznie. Mi najbardziej podoba się woda, renifer i donuty, a Wam? Instagram Moniki, KLIK



                                                                                                                                        ♥Kasia♥

7 komentarzy:

  1. A mi się twoje rysunki podobają. Widać ,że rysujesz z pasją

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak możesz mówić, że to brzydkie... To jest przepiękne Kassssssiu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo takie są. Haha nie krępuj się mogę być kasika. Nie powstrzymuj się 😂

      Usuń
  3. Hej kochana!! Na pewno jak będziesz ćwiczyć to będą Ci wychodzić coraz lepiej, mi niestety nie przypadły do gustu. Mam nadzieje, ze sie nie obrazisz:) Nie ma to jak rysowanie na lekcjach w szkole, też tak często robiłam w liceum haha:D
    Pytałaś mnie w jakim programie robię moje prace:) Więc używam do tego programu photofiltre i photo collage maker, używam je jednoczesnie przy towrzeniu moich prac. Ciesze sie, ze Ci sie podobają;)
    Pozdrawiam kochana!!!:)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥Na każdy komentarz odpisuję♥
♥Spam, niemiłe oraz wulgarne komentarze będą usuwane♥


♥Dziękuję♥