środa, 21 grudnia 2016

DeerGirl

Cześććć♥
   Jak mnie dawno tu nie było... WOW. Niestety (lub stety dla niektórych) nie mam dla Was dzisiaj książki... znów rysunek... Wiem, przepraszam ale to szkoła (tak tak, zwalaj se zwalaj na tą szkołę). Meh no... mieliśmy Hobbita na lekturę, co prawda przeczytanie jej nie sprawiło by mi tyle trudności gdyby nie to że o omawianiu lektury dowiedziałam się 2 dni przed i 24 godziny na dobę zasuwałam z czytaniem książki. CREEPY.
   Wracając do tego. Narysowałam... HMMMM... pomyślmy. Coś co inspiracją były rysunki Moniki z Instagrama. W każdym razie nazywam te rysunek tak "kul". DEERGIRL. Ślicznie brzmi mimo że takie nie jest. Zresztą, sami się przekonajcie.





   Znalazłam jakiś mechaniczny ołówek w szafie artystycznej więc pomyślałam że czemu by i nie spróbować czegoś nowego. Wiem że dziwnie widać, ale jak skserowałam ten rysunek, nic nie było widać więc musiałam w programie graficznym zmienić kontrast. Wybaczcie. 

                                                                                                                             ♥Kasia♥





4 komentarze:

  1. fajne :D wesołych szczęśliwego nowego roku i połamania wszystkich pięciu nóg!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna praca, czekam na kolejne :-)

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥Na każdy komentarz odpisuję♥
♥Spam, niemiłe oraz wulgarne komentarze będą usuwane♥


♥Dziękuję♥