piątek, 9 grudnia 2016

Jednorożec

Cześć
   Nie wiem czy zauważyliście czy nie, ale mój blog zmienił się na zimowy. Nie wiem czy to dobry pomysł, ale mi się spodobał... nie wiem jak Wam. 
   Dzisiaj chcę Wam pokazać jednorożca (tak znowu, będę Was męczyć niemiłosiernie). Jeśli chodzi o bloga i rysowanie zacięłam się zupełnie. Nic nie narysowałam przez tydzień. Nie wiem co się ze mną dzieje (Monika wiem że to czytasz, to nie to co myślisz. Ech i tak będziesz o tym mówić w szkole ;-;). Kupiłam świąteczne papiery, więc myślę że zrobię posta o jakiś świątecznych gadżetach. WŁAŚNIE. Natchnęło mnie na założenie KOLEJNEGO bloga. Heh. Wiem że tego nie ogarnę, 3 blogi + szkoła + życie normalne. Nie upcham tego, ale mimo to mnie natchnęło. Blog miał być o tematyce z takimi różnymi gadżetami; świątecznymi, wielkanocnymi, wiosennymi i innymi wydarzeniami. Nie wiem czy to dobry pomysł, możecie napisać w komentarzu. Znowu się rozpisałam, znowu nie na temat, przepraszam. Bez zbędnego gadania, przejdźmy do rysunku.



   Rysunek dedykuję (jeśli można tak powiedzieć) Gabrysi z bloga Nice Fluffy Unicorns. Tak wiem jak ona pisze. Przymknijcie na to oko. '

                                                                                                       ♥Kasia♥

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. pewnie wina skanera. moj tez uwielbia zjadac kolor z olowka :)

      Usuń
    2. U mnie na komputerze jest ok... jeszcze coś popróbuję z kontrastem.

      Usuń
  2. Bardzo fajna praca :-)

    Co do nowych blogów...ja bym wolała, żebyś miała tu ten jeden, przecież nic nie szkodzi, żebyś miała tu i rysunki i inne prace i posty na różny temat, a przynajmniej byłoby wszystko w jednym miejscu i nie trzeba by było skakać po kilku blogach ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki

      Chyba tak zrobię bo szczerze nie za bardzo mi się chce pisać 3 blogi na raz

      Usuń
  3. Hej tu Dominika (Blue eyeslub crazy princess) straciłam moje konta dlatego się nie odzywałam. Przepraszam. Bardzo śliczne rysunki. Masz talent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że straciłaś. Gmail nie odpowiedział na moją prośbę odzyskania bloga?

      I dzięki

      Usuń
    2. Też bardzo żałuję. Może założę nowy nie wiem. Jednak chciałam Ci za wszystko podziękować. Bardzo mnie wspierałaś to dla ważne. Bardzo bardzo Ci dziękuję za wszystko. Jesteś niesamowita i masz ogromny talent. Życzę Ci wielu sukcesów.
      Do zobaczenia

      Buźki :*

      Dominique lub Blue Eyes (Dominika)

      Usuń
  4. Hej kochana:* Rysunek jednorożca bardzo mi się podoba, wyszedł Ci pięknie. Nie przejmuj się, czasami trzeba sobie zrobić przerwę nawet od tego co sie bardzo lubi robić.. niedlugo znowu zaaczniesz rysować;) Kolejny blog? pomysl wydaje sie ciekawy.. jesli bedziesz miec czas to czemu nie? chetnie bede czytac!:)
    Pozdrawiam ;)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad blogiem jeszcze myślę, bo nie wiem jak to do końca będzie.nie wiem czy będę miała czas żeby ogarnąć to wszystko.

      Usuń

♥Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥Na każdy komentarz odpisuję♥
♥Spam, niemiłe oraz wulgarne komentarze będą usuwane♥


♥Dziękuję♥