środa, 7 grudnia 2016

❊ Święta ❊

♥Cześć♥
   Wiem, bardzo dawno mnie niej było. Przepraszam. Albo szkoła dla bloga, albo blog dla szkoły. Niestety... bywa. Jako że dzisiaj jest 6 grudnia, postanowiłam pochwalić się moimi artystycznymi prezentami.

Prezentów dostałam mnóstwo... jestem bardzo zaskoczona. Dostałam bombki, lampki na balkon, słodycze, książki i... najlepsze z najlepszych... zestaw do rysowania mangi z Faber Castell! Piękna rzecz uwierzcie mi. Wstawię Wam zdjęcia, tych rzeczy. Niektóre były też odzielne od zestawu. 

Teraz czas na zdjęcia :)

(przepraszam za jakość, ale mój telefon świruje. Następnym razem, poproszę sąsiadkę o porządną lustrzankę.)



































   Jeszcze dzisiaj pojawi się rysunek z jednorożcem... Obiecuję! :) Nadrobię chociaż w jakimś stopniu straty.          A Wy? Co sądzicie o firmie Faber Castell? Piszcie w komentarzu. 


                                                                                                                           ♥Kasia♥

8 komentarzy:

  1. takie zestawy czesto sa srednie. z racji tego ze cena jest wieksza niz gdybysmy musieli zaplacic za wszystko osobno a po drugie zawsze znajdzie sie tam rzecz ktorej nigdy nie uzyjemy albo ktora jest po prostu niepotrzebna. jestem raczej po stronie kupowania rzeczy osobno, konkretnie tych ktore chcemy
    ale faber castell to moja ulubiona marka przyborow plastycznych i wiem ze te rzeczy na pewno ci sie sprawdza :)
    http://claudia665.blogspot.com
    ^^ moj artystyczny blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i masz rqcje, ale dostalam to jako prezent, więc nie będę wybrzydzac.

      Usuń
  2. Wygląda super, też bym chciała taki prezent:D Mam kilka rzeczy z FC, które wygrałam w konkursie i faktycznie są bardzo dobrej jakości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to bardzo dobra firma, na pewno będziesz zadowolona. A prezenty na prawdę świetne, taki zestaw przyda się do wielu rzeczy, więc teraz nie pozostaje nic innego jak czekać na jakieś Twoje nowe prace :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden rysunek już zrobiłam, ale mecze się że skanerem. Może to trochę potrwać bo sknaner żyje własnym życiem

      Usuń
  4. Swietne prezenty. Szkoda ze z racji mojego wieku tyle juz nie dostaje.

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥Na każdy komentarz odpisuję♥
♥Spam, niemiłe oraz wulgarne komentarze będą usuwane♥


♥Dziękuję♥