środa, 1 lutego 2017

Powrót

Cześć
   Wiem, dawno mnie tutaj nie było. Wiecie, święta, sylwek u Andrzeja (nie no żartuję) itd... Mniejsza o to. Zaproponowałam mojej przyjaciółce, Wiktorii (pozdrawiam serdecznie jeśli to czytasz Wiku) że będziemy codziennie rysować. ja wytrwałam od piątku 27 do dzisiaj... będę to robiła do końca ferii czyli 12 lutego. Mam nadzieję że dotrwam, póki co pokazuję Wam moje rysunki:








   Z dzisiaj jeszcze nie pokaże, nie skończyłam, ale mam nadzieję że cieszycie się, chociaż ociupinkę że wróciłam. Będę dawała codziennie rysunki. No więc... Do jutra ♥

                                                                                                                            ♥ Kasia ♥

6 komentarzy:

  1. Słodkiecrysunki, fajnie że każda ma inną minkę:)
    ciesze się, że wróciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej pamiętasz mnie? Tu Dominika:D chciałam cie zaprosić do nowego bloga :D http://zyciakompas.blogspot.com/?m=0

    Rysunki jak zwykle śliczne 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz pojęcia jak się cieszę:) już obserwuję i nie mogę się doczekać nowych postów!,


      Dziękuję ci bardzo. Cóż od dawna nic nie pisze ale codziennie nam jakiś sprawdzian i w ogóle kiedyś byłam chora i teraz wszystkie zaległości się nawarstwiły.

      Usuń
    2. Dziękuję też się cieszę, że wróciłam. Twoje rysunki są coraz lepsze

      Rozumiem cię,mam podobnie przed maturą. Dużo pracowałam nad ortogria i gramatyką, w ten sposób powstała nowa historia. Liczę na twoją ocenę bloga 😍😘

      Usuń
    3. Ps. Dziękuję za obserwuje

      Usuń

♥Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥Na każdy komentarz odpisuję♥
♥Spam, niemiłe oraz wulgarne komentarze będą usuwane♥


♥Dziękuję♥