niedziela, 18 czerwca 2017

Powrót v2

Witam!!!
   (Trochę) Opuściłam bloga, właściwie nie wiem dlaczego. Myślę że mi się przejadł i musiałam od niego "odpocząć". W każdym razie już jestem i postaram się dodawać posty regularnie. POSTARAM. Bo wiecie jak to ze mną jest.
   Ostatni post był HOHOHO miesięcy temu, więc... nawet jak gdzieś wyjadę na wakacje dodam posty, bodajże ze zdjęciami plaży/gór/czy co tam będzie. Myślę że wiele ludzi którzy oglądają mojego bloga, nie dowie się o tym poście, ale cóż. No moja wina. Muszę dosłownie WSZYSTKO zmienić na tym blogu. Nie dość że tło mam w śnieżynki, to jeszcze w opisie mam 12 lat. Hah mówię to jakbym co najmniej miała 18, ale niestety 13. W szkole nie wiem co napadło wszystkich nauczycieli, ale gdzieś w marcu miałam codziennie 2 testy i ok. 5 kartkówek. To dopiero 6 klasa. Umrę. 
   Dobra, bo ja tu się JAK ZWYKLE rozgaduję przepraszam i w ogóle, ale przychodzę do Was już z nieco mniej popularnym tematem, a mianowicie TUMBLR GIRL. Osobiście nie jestem wielką fanką tej mody, ale niech im tu już będzie. PRÓBOWAŁAM zrobić jej takie brwi "najki" ale wyszły jak z reebok'a albo jak kto woli, pumy. Nie jest najgorzej, ale to też nie jest pomysł który miałam w głowie.


   Mam nadzieję że jesteście szczęśliwi że powróciłam i mogę Was nadal dręczyć rysunkami ^^

                                                                                                                ♥Kasika♥

3 komentarze:

  1. Zawsze się cieszę, jak bloger powraca, czekam na nowe rysunki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj z powrotem Kasiu! Czekam na twoje rysunki!

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥Na każdy komentarz odpisuję♥
♥Spam, niemiłe oraz wulgarne komentarze będą usuwane♥


♥Dziękuję♥