sobota, 1 lipca 2017

Wakacje

Witam, witam!
   Miałam pisać "codziennie". Ta. A jest już prawie tydzień wakacji. W każdym razie to jest moje własnę "codziennie". Dzisiaj pokaże Wam prace, które zrobiłam na urodziny moich koleżanek. A właściwie nie pokaże Wam wszystkich DZISIAJ. Następny będzie dzień później. Być może.
   Trochę krzywy, źle zaplanowany itd. jak wszystko. Jutro będzie rysunek, z którego jestem dumna. Jeden z nielicznych :D

                                                               Byeoo                                                                 ♥ Kasika ♥

2 komentarze:

  1. Bardzo ,ładnie rysujesz, ja nawet tak nie potrafię :(
    Zapraszam także do siebie
    Zostawiam obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, dopiero dzisiaj zobaczyłam ten komentarz, na bloga oczywiście wejdę, również zostawię obserwacje, a ja mam nadzieję że zostaniesz u mnie na dłużej.

      Usuń

♥Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥Na każdy komentarz odpisuję♥
♥Spam, niemiłe oraz wulgarne komentarze będą usuwane♥


♥Dziękuję♥